Saturday 15 January 2011

on friday

10.00 a.m

auw,tggu pnye tggu tibe2 kak syaz hntr text 'adik akk lmbat sikit ',oke la akk no prob....smentare tggu baek aku tale lauk smbal mak aku ,after 20 min 'adek akk smpai '...haa ape lagi brtgkus lumus pakai bju cntek cntek ala DIVA la ape bagai,salam mak cium2 pegi ikut kak syaz buat bengkel krete.

11.00 a.m

tibe aje,wahida awak pegi tmpat driver...oke ready start krete masuk cluth patu jalan ikut laluan B , patah balek ikut laluan A pula ...gile aa ggil lutut aku der bwk krete sebelah lori yg besar gedabak . kak syaz lak asyik le pgg stereng krete sbb risau aku bwak laju mcm org mabuk ... haha(0,0)

2.00 p.m

tggu bngkel moto pule ... oke sume pegi amel helmet msing2 ... dgn muke sposen aku jln buat mcm jalan bapak aku lalu depan org ramai pakai helmet yg ala-ala setinggan uh..haha then,pegi laa latihan kat tgah terik panas thp gaban ape sume aa ...

p/s : mood in trouble , hope laa cepat dapat lesen senang nak brgerak kesana kemari -,-

No comments:

Post a Comment

terima kasih yea bie