Saturday 18 June 2011

amir azmeer






seri tanjung-seri tanjung sekolah kemegahan kita , haa amekkau aku da hafal lagu sch baru~~






mei sat dok dengar cite aku pasal amir azmeer aku ni haa . nak dikate kan kalo bole hari-hari g sch takdo dea mcam nasi lemak tado sambal weyhh . sumpaa gilaa ah



hari tu dea ade ckap yang dea last hari jumaat nie . aku dgn bangge ckap " pegi la kao , asal tak g awal lagi snng " . time tu ayat aku mcm gurau sbb aku pikir kan dea memain .



time hari sukan tare hari tu , dea dok la gelak-gelak kan aku lari mcm siput ,



tapi aku tak kesah sgt dgn dea



brbnding dgn yg laen . last jumaat ptg aku g kedai beli topap ttbe balik je nmpak azmeer



naik moto jerit2 panggil aku , time tu nmpak reaksi muke dea yg sedih aku pun mule lah sebak , then untuk mngontrol comel aku suoh dea blah sebelom aku melalak ,



tu laa last jmpe dea sbb hari sbtu 18/6/2011 dea da g daftar kat N9 . habes semalaman aku mecet dea maxis-celcom . huh ! parah beb


p/s : azmeer aku mcm da takde smgat nak g sch . sedih gila la ko takdo (:









No comments:

Post a Comment

terima kasih yea bie