Sunday, 19 June 2011

selamat hari bapa untuk ayah :|



tetibe teringat yg smlm hari bapa , hari ni aku pegi rumah kawin sdre . mule2 aku da siap pakai shawl then aku tuka sbb aku rimas la pulak . so aku pun guna la tudung biase . aku melaram kalah mak nakk . haha . tp rupe secomel biase aje . ah lantak laa . haa , firstly aku smpai je street makan tp tak bertmbah sbb lauk dea tak sdp sgt ah . kurengg smgat aku nak melantak la kan . lepas tu aku pun snap2 gmbar dgn makcik pakcik aku yg dtg kat sne . tak lupe jugak ngan bapak aku ni haa , dea la segale-gale nye bagi aku kat dalam dunie ni sbb dea la sorang ayah aku tiada yg lain . cewahh !


ucapan untuk ayah :


*SELAMAT HARI BAPA AYAH* . khas untuk EN. ABD MUTTALIB BIN NIK MAT


P/S : I LOVE YOU two,three,four&five










No comments:

Post a Comment

terima kasih yea bie