Monday, 20 June 2011

hari sukan smkst

yup ! hari ni mmg aku bngun awal dari sblum nye . 6.07a.m aku da tersedar da . then , aku mndi sume siap . aku tido kat sofa dgn berbju sekolah . >selekeh bekeh aku hawau <. mcm bdk sch rendah yg tak meatured . sumpahh aku mnyampah bile pagi isnin nak g sch . smntre nak tggu jam 7.00a.m aku pun panass kan la enjin moto (biase la minah rempit nak kesekolah ) puihh ! tup-tup abg aku ckp dea nak gune moto . haptuihh . amekkaw ! geram aku . then tggu apak den lak . suoh ayah hantr hari nie . kat pehimpunan plak ade perasmian hari koperasi sekolah . pergghh , meriah gilo . terkezut aku ade tetamu dtg naik kete mcm lamborgini . dtg pule moto besar2 . comel abg moto . yekk . siap ade kompang+nazam+koir+silat seni+tanam pokok . then kitowg balik pukul 12.40 p.m spnjg minggu nie . aku balik naik moto ngn fuza tnpe mggunakan helmet . kui3 . kan aku da ckp aku rempit melaka . hahawau je ayat . so , kitowg pelajar DIPLOMA OF SPORT SCIENCE kene la dtg awal pukul 2 . siap kan padang & sertai pertndingan . aku dengan bangga masuk acare tarik tali .cewahh menang siot . gwa tak tipu lu la weyhh . gwa tarik mcam nak rak kat belakang bersemangat taw . aku rumah jebat(biru) . lepas budak laki2 plak punye turn . haa , amek kau nak . menang lagi la wey . hee

p/s= jumpe kat post yg lain . bye bie

No comments:

Post a Comment

terima kasih yea bie