Sunday 3 July 2011

pink of mood :)




haii guys . how yours ? fine ? . haa lantak ko la fine ke tidak kan . AAK? wekk ,



cerita pasal hari ini . on sunday morning , aku bongkau dari tidur jam 8.17 a.m . waktu yg memberangsang kan . sbb aku ni jenis yg xsuke bangun lewat . biase 6sotongah mak den da memekak da . tp pagi ni tidak , mak kejut kan lmbat kate nye ' mak kesian tgok anak2 mak penat , bagi laa rehat hujung mggu ni ' . sumpaa touching kan ? mak kowg ade baik macam mak aku tak? tu sbb aku syg mak aku mcm mne mak aku mnyanyangi aku . hee .



~bgon pagi gosok gigi guna kodomo-lion , gigi bersih , sehat , dan kuat , sye suke kodomo-lion !~



nyanyi sikit untuk semngt pagi . lepas je aku mndi , breakfast pastu anta kuih kat uma abg aku sebelom tu aku g tuang mnyak motor kat PETRONAS . abg hensem tu nak bergurau ngn aku pagi2 , mane la aku ade mood doe . muke aku pun mcm baru bgon tido . hehe . tp thanks abg petonas sbb tlh mnceria kan pagi aku .



smpai je uma , mak aku ajak pegi MYDIN MITC . dea ajak tp aku yg drive , haha . selambe badak je nak ajak2 org . hee . aku pun siap2 melaram mcm gmba kat atas , as simple oke kan ? toksah nak serabut2 . pening aku nak make-up2 nie .aku & the geng of kuat makan keluar ruma jam soploh . street g mydin sebelom tu sggh uma sewa bapak aku . ade student nak rental . smpai je kat mydin , carik park . yg aku nie pulak bole lak park kete kat tmpt yg dilarang . amekkaw ! baik tak kene find RM 100 . huh ! putih mate siak kalo kene saman. aku pun g la cari parking kat tmpt selamat . msok mydin 10.30a.m beli barang2 dapo , ayam yg paling bnyak hari kitowg beli . penuh trolly . mak aii ! terkejut mak nak . semua nye rm167.50 . macam tak aahh je brg tu da beratus-ratus harga . lepas tu , jln2 kat kiosk jumpe tmpt urutan kaki tradisional . mak aku mudah terpengaruh . dea urut bole tahan sentap aa da rm30 . ouhh shit , semua gune duit bhaii .



habes da ngurut , jalan2 smpai foodcourt . ape lagi ? kate geng . so , singgah lah melahap dulu . aku mkn nasi ayam&sirap bndung . mak&akk aku mkn kuey tiaw ngn jus epal . memang kawtim laa sbb aku makan free . order je ape nak . haha . time tgah makan nie ade la mamat nie with a big fmly mkn belakang meja aku . hensem gilaa . tergugat iman siot . bole pule main senyum2 . aku pun reply la kan . jual minyak siak . baik laku .



lepas tu kitowg street balik , ingat an nak singgah KFC , tetibe teringat kat ayah aku pula . it's oke . tggu ayah balik dari morib kite balun kfc&dominos , insyllh . gerak balik aku ade buat cdgn nak pegi makota parade . haa . amekkaw kene hamun siak ngn geng besa aku . kate nye " asyik pikir makannnn je ko , tak habes2 " . hee . sorie lee , adek guraw jee .



p/s : mood aku mcm monyet kene belacan . better than semalam : puihh



No comments:

Post a Comment

terima kasih yea bie