Friday 29 July 2011

serasi bersama



its all about him him him .






hari paling best adalah hari ini 29.7.11., aku rase mcm nak menjerit tp da mmg aku kuat jerit , aku jerit la kan . best gile la dapat jumpe kawan-kawan seangkatan aku dulu . act , mse kat karnival PPU td aku jumpe si kecik Mieyra shafira sengal ni . rase nak maki pun ade , rase nak lempang pun ade sbb da lame tak jumpe pepuan sowg ni . rindu kot . yg len jgn jeles sgt yee . aku da biase dgn dea . dea punye pangai ngan aku nye pangai tak brubah langsung .




Dialog dea smbil bergenang air mata :




Mira : eh wida , biase aku jalan dgn ko , ko jumpe kawan2 ko kan . tp skrg kite jln ngn kwn msing2 . aku pulak yg jmpe ko . sedih cilake .



Wida : alaa , ilek aa weii . sedih s**l .



sedih kan ayat tu , dulu time ade ape2 game aku dok la jln ngn dea je . skrg nie da kene jln dgn kwn msing2 . jumpe pun tak selalu . hati aku sebak time nak ckp yg aku nak balik da . aku tak ley pndg muke ko wey . aku nak nngis . ko taw kan yg aku cengeng tahap gaban . puihh: . ko slalu ngis sme2 ngn aku ark dulu . nasib baik aku sempat habis kan mse dgn dea td dok borak2 , tgok game . thanks la ye sbb ingat kat aku lagi . mic you babe .

No comments:

Post a Comment

terima kasih yea bie