Tuesday 9 August 2011

cintaku di atas kertas :)



papa americano , haa tgok nie kes aku dah berjangkit dengan dak wahyu din laa ni . hari-hari dea nyanyi lagu ni kat skolah .

firts of all i want to share this story long time ago . tapi jurang mase yang tak menentu aku malas nak menaip ape yang aku nak cerita kan skrg nie . ok ! first meet aku ngn finiey fazriena ni time aku kecik dulu that meant mase aku in form one . aku mmg selenge and mcam budak tak metured + comel lari-lari kat hostel ngan kawan2 aku yang lain . aku selalu tido , makan , mandi , share masalah , menangis bersama-sama . toksah cite laa bab2 share pakaian , memng selalu .

kitowg mula bersahabat since form1 sperti mne yg korg tahu , di mane ade dea di situ ade nye aku . kalo dea hilang org tnye aku , kalo aku hilang org tnye dea . once , kitowg kenal mcm2 aktiviti pelik yang kitowg lakukan . nak cite malas laa . aku maluu . contoh nye kitowg mmg selalu buat bende pelik yang kitowg sahaja yang tawu . heh :)

da name pun kawan , kitowg selalu tido satu bed , smpai satu hari tu dea patah kan panghalang katil aku . da la aku tido lasak takde panghalang lak tu . ntah ape la nasib aku kan . dea rilek je buat muke selamba badak mcm org tak buat dose la macam tu . tak madan dengan kecik la dea tu .

kitowg main hoki same2 , pagi camp same2 , dok dlm bas sme2 . takde dea takde aku dlm dunie nie . pmr aku alhmdullh cemerlang tapi dea lagi cemerlang sbb dea dapat bnyak A . aku separuh dari 8A je . lepas pade tu aku da tak same kelas dengan dea lagi . time menengah rendah aku sme klas dgn dea 1rk2 , 2rk3 , 3rk3 . after pmr dea msuk kelas science tulen . aku science tulen+ict . tp aku amek yang stream laa . sme dengan dea . universiti yang memang kitowng idamkan sejak kecil nak masuk USM , Pulau Pinang . nak belajar same2 balik . insyaallah syg . aku harap ko tabah .

walaupun dulu aku selalu mengadu kesakitan dalam diri aku kepada dea , kisah adik beradik angkat kitowg yang meluat kan itu . haihh . kisah pakwe2 yang kitowg admire mesti dea yang taw dulu . huh! cube lah tnye dea pasal diri aku , for sure aku dapat jamin yang dea bole cerita kan sedikit sebnyak tntang diri aku . i swear for this . yes aku yakin .

but now , dea dah pun daftar kan diri dekat Uitm lendu . takpe ko terus kan mybe degree ko boleh sambung USM dgn aku , amin . sekarang ni aku da jarang jumpe dea , kalo dulu hari2 muke dea bangon tido muke dea , mandi muke dea , makan muke dea , borak muke dea , nangis muke dea . bende tu nmpak macam bosan tetapi itulah yang menjadi bekal kepada kitowg selepas berpisah untuk mengulang balik memori yang telah kitowg ukir sewaktu bersame . ouhh indah nya ya Tuhan .

blog dea : http://finieyfazrina.blogspot.com/
blog aku : http://shawkwidaonly.blogspot.com/

aku berharap sangat takde tembok pemisah yang akan memisahkan kitowg walaupun adanya badai yang melanda . Ya Allah , aku bersyukur kerana Kau telah menemukan aku dengan insan yang paling aku sayang dan aku sanjung seperti NUR AFINI FAZRINA BTE MOHAMAD . semoga kita berjaya bersama-sama seperti yang kau dan aku janji kan dulu . i love you bie .

2 comments:

  1. weh sedih laa yg bwh2 ni..terus an pejuang an ko..insyallah kite jumpe kat u impian kite tu :)..kalu ade rezeki aq..ko da kurus laa wei..

    ReplyDelete

terima kasih yea bie