Wednesday 28 November 2012

SAVE GAZA

Assalamualaikum w.b.t. , rase mcm da lame tak meng-update blog aku yg comell nie , da ber-habuk , ber-sawang & should be bored sikitlah nak mmbacenya . hee . Act , dalam mase setahun setengah yg lalu aku trllu sibuk dengan pelajaran . Senang kata sibuk dengan study la ye . Ade pahem ? hahaha . takde mase nak menaip ape2 cerite aku kat dalam blog . Gambar kat dalam folder pun terperuk je . Jadi , setelah menyolek blog aku , aku dengan rela hatinya show-kan blog aku kat kowg .

Semenjak dua menjak nie , news feed fb & tweet bnyak cerita pasal saudara kita dekat Gaza yg sedang berperang melawan JAHUDI JAHANAM . In shaa Allah , segalanya akan baik-baik berkat dari doa dari semua umat islam dan bantuan yg tak henti-henti dihulurkan . tak kiralah dari segi keperluan dan tenaga . Hulurkan bantuan ringankan beban . hanya doa yg mampu aku berikan disbbkan kekangan kewangan sbgai seorang palajar . Amin .

Selamatkan Gaza 

Berdoalah untuk umat islam Gaza

Lindungilah anak-anak kecil

Stop Occupatin ! free Palestine


okay , daa .


No comments:

Post a Comment

terima kasih yea bie